ارتباط آیت ... ناصری و فلاح زاده

میرزا محمد کاظمینی

آیت ا... ناصری که هم اکنون به عنوان امام جمعه جدید یزد مطرح می باشند قبل از انتصاب امامت جمعه شهرکرد از سوی حضرت امام (ره)  سالها در یزد حاکم شرع دادگاههای انقلاب و دبیر کل حزب جمهوری اسلامی دفتر یزد و نماینده امام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بودند و محوریت نیروهای بسیجی در جبهه های جنگ را عهده دار بودند.

لذا یکی از این نیرو های  بسیجی و از جمله رده های فرماندهی که تحت نظارت ایت ا... ناصری فعالیت می نمود ، همین  آقای فلاح زاده استاندار فعلی  یزد می باشند  .

در سالهای 81 ـ 1380 و انتخابات مجلس خبرگان رهبری آقای فلاح زاده  که آن زمان فرماندهی ارشد سپاه یزد را عهده دار بود در ارشاد به حقیر مراجعه و عنوان نمود که کاندیدای ما برای مجلس خبرگان رهبری، آیت ا... ناصری است و قصد فعالیت برای حضور وی در انتخابات را داشتند که آن سال مشار الیه کاندیدا نشدند.

لذا با انتصاب آیت ا... ناصری به سمت امامت جمعه یزد، تحلیلا رفتن وی از سمت استانداری منتفی و تلاش بسیاری از سوی نیروی سپاه برای انتصاب آقای ناصری مشهود می باشد.

نکته:

«البته اگر بخواهیم از جاده انصاف خارج نشویم باید بگوییم آیت ا... ناصری شخصیتا فرا جناحی بوده و آلودگی انتصاب به جریانات تند سیاسی را ندارد.»

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا